Vertraging

Vertraging…

Heb gebeurt mij niet vaak. Een paar uurtjes is meestal wel de max. Afgelopen april zat ik voor het eerst dagen “vast” in Boston omdat de ene na de andere vlucht geannuleerd werd en ik niet 24 maar 92 uur bleef met slechts één setje kleding. Deze keer had ik een koffer mee en wel zo gepakt dat ik een week kon blijven. Dat heb ik niet altijd maar ik kon gewoon niet kiezen wat mee te nemen en dacht doe het gewoon allemaal! Ook was Ky mee zoals jullie vorig week al lazen.

Toen we na het hardloopevent terug kwamen in het hotel kreeg ik een bericht in de groepsapp “onze vlucht is geannuleerd” en we blijven nog 48 uur langer. We komen als crew even bij elkaar en bespreken wat te doen. Wij als Cabine hebben niet veel keus en onze cockpit besluit bij ons te blijven. We maken nieuwe plannen en besluiten een auto te huren we voor de volgende dag

De rest van deze dag gaan we op zoek naar een leuke outfit voor Ky, eten we heerlijk op het terras en gaan we naar het Art Tech House museum. Miami is niet een slechte bestemming om langer te blijven en gelukkig kan ik het thuis goed regelen.

De volgende ochtend rijden we in 3,5 uur naar Key West waar we een leuk hotelletje hebben geboekt waar we de zonsondergang bekijken en de volgende dag de zonsopkomst tijdens ons rondje hardlopen. We huren een bootje met captain en zien dolfijnen in het wild zwemmen. Wat een plezier hebben die met ons bootje. Wat een geluk! Het water is die dag zo mooi vlak en stil we zien er tientallen en ze hebben ook kleine baby’s. In de avond spelen we het Sinterklaas dobbelspel. We zijn met z’n zessen en hebben allemaal twee cadeautjes gekocht die te lelijk zijn, maar wat een lol hebben we. Na een autorit terug komen we in het hotel in Miami weer aan.

Als ik die dinsdag ochtend om 6;00 uur wakker word zie ik een appje… Onze vlucht is wederom geannuleerd. Ik voel wat onrust opkomen en wil eigenlijk ook wel naar huis. Ik heb Sinterklaasavond al gemist maar heb ook gewoon andere afspraken staan natuurlijk. Al snel wordt duidelijk dat we die middag nog met Delta naar Atlanta vliegen en dan op een eigen toestel naar huis zullen gaan. Ik hoef niet te werken en ben zo moe dat ik iets slaap aan boord.

Ky is ook mee terug gekomen en dat is wel zo fijn. We hebben een top week gehad die eigenlijk een beetje voelde als vakantie. Meestal ben ik met collega’s en nu dus met collega’s en een vriendin. Aan deze bijzondere reis zal ik nog lang terug denken.

De rest van de week pak ik mijn schema weer op. Ik loop donderdag 50 minuten easy want de jetlag is mega! Op vrijdag zwem ik lekker mijn training in het warme water en gisteren liep ik mijn langste laatste loop voor Linschoten halve marathon.

Een drukke maar leuke week dus!